قابل توجه مراکز درمانی و خدماتی (مراکز مشاوره،دندان پزشکی،تفریحی و گردشگری و …) از این پس شما عزیزان میتوانید با ثبت نام رایگان در اصفهان آفر، کلیه خدمات خود را در بسترهای تبلیغاتی اصفهان آفر اعم از سایت، اینستاگرام،تلگرام و … در معرض دید عموم قرار داده و آنها را به فروش برسانید.
برای انجام این کار که کاملا به صورت رایگان انجام می پذیرد کافی است وارد قسمت ثبت نام اصفهان آفرشده و به عنوان فروشنده ثبت نام کنید، سپس صفحه خودتان را مدیریت و خدمات خود را ارایه نمایید.

شرایط ثبت نام و استفاده از امکانات اصفهان آفر :

این ثبت نام کاملا رایگان بوده و هزینه ای بابت آن گرفته نمیشود.
شما صاحب صفحه اختصاصی خود میشوید و میتوانید مدیریت آن را به عهده بگیرید که نیازمند آموزش اولیه از طرف مدیریت اصفهان آفر بوده و یا این که مدیریت صفحه خود را به مجموعه ما بسپارید.
امکان استفاده و تبلیغ در بستر اینستاگرام برای دو بار در ماه برای شما کاملا رایگان و در دسترس خواهد بود.

مقررات اصفهان آفر :

این سایت به منظور ارایه محصولات و خدمات با کیفیت مناسب و با تخفیف به مخاطبین خود میباشد.لذا مراکزی که قصدهمکاری با ما واستفاده از امکانات ما را دارند می بایست این سیاست کاری رادنبال کنند و همواره  خدمات خود را با تخفیف ارایه دهدند. این امر نباید موجب کاهش کیفیت و کمیت محصولات و خدمات ارایه شده توسط این مراکز مذکور گردد.

*  در سایت ما ثبت نام کنید و اطلاعات خود را در واتساپ و اینستاگرام در اختیار ما بگذارید تا در اولین فرصت برای عقد تفاهمنامه همکاری، با شما تماس بگیریم. *